Service og support

Service

Shimadzu service og support: Komplet tryghed

Eftersalgsservice- og support er en vital og langsigtet overvejelse i forbindelse med investeringen i kritisk instrumentering til laboratoriet. Shimadzu tilbyder dig komplet tryghed for så vidt angår alle aspekter af vedligeholdelsen af dine instrumenter. Læs mere om vores service i servicebrochuren og følgende links:

Service og support

Applikationsoplysninger

Vi har udgivet et stort antal applikationsoplysningsblade med henblik på at hjælpe dig med brugen af vores systemer inden for forskellige anvendelsesområder. Disse applikationsoplysninger indeholder applikationsnoter samt Shimadzu nyhedsartikler. Du kan søge efter nøgleord, anvendelsesområde eller produktområde. Efter registrering kan du med det samme downloade de ønskede oplysninger som pdf.

APPLIKATIONSSØGNING

VIRTUAL ADVISOR

Shimadzu har lanceret den interaktive "Virtual Advisor" for yderligere at styrke og forbedre vores kundeservice. Efter en hurtig registrering får brugeren adgang til en bred vifte af oplysninger med relation til vores HPLC, UFLC, LCMS, TOC-V og TOC-L serier som f.eks. flowdiagrammer, daglig og periodisk vedligeholdelse og fejlfinding.

Et bindeled til vores kunder

Et bindeled til vores kunder

Hvad kunderne forventer sig fra Shimadzu’s produkter

Dette afsnit beskriver Shimadzu’s R&D-ingeniørers besøg hos en række af vores kunder.

Top of This Page